ДИРЕКЦИЯ НАЦИОНАЛЕН ПАРК ПИРИН осигурява възможност за непрекъснат процес на обслужване на гражданите

Уважаеми граждани,

ДИРЕКЦИЯ НАЦИОНАЛЕН ПАРК ПИРИН  (Д“НП Пирин“) Ви уведомява, че работата на администрацията в Д“НП Пирин“ се извършва без прекъсване, съобразно указанията на Министерство на здравеопазването и Националния кризисен щаб.

Във връзка с усложнената епидемична обстановка в страната и предприетите мерки на Правителството на Република България, с цел ограничаване на разпространението на коронавирус COVID-19, Д“НП Пирин“  осигурява възможност за непрекъснат процес на обслужване на гражданите. Заявяването на административни услуги, консултации, справки, сигнали, предложения, жалби и запитвания е препоръчително да се осъществят чрез Системата за сигурно електронно връчване на Държавна агенция „Електронно управление“ чрез e-mail: dnp@pirin.bg, лицензиран пощенски оператор и на телефон 0749/88204.

Обслужването на граждани ще продължи да се извършва на място в административната сграда на дирекцията в гр.Банско и в офисите в гр.Добринище, гр. Разлог, гр. Кресна и гр. Сандански.

Въпреки усложнената епидемична обстановка Ви уверяваме, че е създадена необходимата организация за приоритетно осъществяване на  законоустановените контролни функции от Дирекция „Национален парк Пирин“.

Благодарим за проявеното разбиране!